hansemark.blogg.se

Tamsui

Kategori: Taiwan

Sista dagen innan vi blev sjuka var vi i Tamsui. Det är liksom längst bort i Taipei vid kusten. En förort typ? Dagen började med skinande sol så vi gick vid vattnet och satt på standen ett tag. Sen blev det så himla disigt/foggigt så vi drog oss in i Tamsui. Där fastnade vi bland maaassa folk för det var nåt marknadsaktigt o fullpackat med folk. Helt sinnessjukt. Var bara jobbigt så vi åkte hem.
Sen har vi även spenderat en del tid med att åka skateboard, cykla och träna lite smått i riverside park.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Patrick säger:

    Hej Svej! Jo, jag satt här hemma och googla på Seoul och Taipei, vilket resulterade i att jag hittade din blogg. Vore mycket tacksam om du hade kunnat svara på en liten fråga. Det är nämligen som så att jag just nu har ett sabbatsår från mina studier i USA, och enligt mina visumregler så krävs det att jag skall kunna visa upp vilka länder jag besökt (utanför EU) när jag väl är tillbaka i USA. Därför måste jag få mitt pass stämplat. Så, min enkla lilla fråga är: får man stämpel i passet när man besöker flyger till Seoul? Tacksam för svar! Mvh, en undrande svensk.

    Svar: Hej! Haha världens senaste svar här, kanske inte alls är aktuellt längre.. men ja jag fick stämpel i passet! :)
    izzi

    2016-07-07 | 15:06:47

Kommentera inlägget här: