hansemark.blogg.se

Tillbaka i Taiwan

Kategori: Taiwan

SÅÅÅ nu var äntligen allt från våra två veckors resande uppe! Gud jag blir så lat när jag väl börjat skjuta upp på något.. blir inge kul att ta tag i det då. Men nu är det uppe o hoppas ni tycker det är kul att få se lite av Sydkorea och Japan också! :) vi har haft det superbra och det har varit så roligt! Inte så himla tur med vädret och vi har försökt vara så sparsamma som möjligt med pengarna men vi har sett massa! Trodde ALDRIG att jag skulle göra den resan. Lilla jag ute i stora världen.
Vi var ju tillbaka i Taipei den 30/1. Idag är det 16/2. Vi har hittat på en hel del under tiden vi varit tillbaka nu! Taiwan har bjudit på underbart väder :D det har varit kinesiskt nyår o firande. Jag fick ett ryck o klippte av mig håret så nu har jag lugg! Victor har fortfarande lov i en vecka till nu. Och jag har bokat hembiljett. OK ja det är sant! Om tre veckor är jag tillbaka i Sverige. Så vi passar på att göra roliga saker. Dock är vi båda sjuka nu. Jag är jätteförkyld av någon anledning. Bara vakna en morgon o plötsligt var supersjuk!
Ska lägga upp mer om allt kul vi gjort senaste veckan :) ville bara uppdatera er snabbt! :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: