hansemark.blogg.se

Hej Seoul

Kategori: Sydkorea

Nu är vi i Seoul, Sydkorea! Flyget gick tiiidigt imorse. Det var två trötta människor som fick en chock när de gick ut från flygplatsen. Det var IIIIISKALLT! Asså verkligen iiiiiiskallt! Panik! Vi hade ju ändå vinterkappor på oss o vi visste att det skulle vara kallt men inte sååå kallt! Ok det är -7 och hemsk snålblåst. Ni hemma har det ju värre men detta var jag inte van med! Blä :( Vi åkte till lägenheten vi hyrt o där la jag mig direkt på golvet o somnade. Det var golvvärme o jag var en trött istapp. Sen kika vi lite på film o somnade båda två. När vi vaknade upp var det dags för middag. Vi bor i Gangnam (oppa gangnam style!!) o det är ett väldigt populärt o livligt men mysigt ställe. Så vi bara tog en av restaurangerna på gatan o det var supergott!! Koreas mat börjar bra o vi känner stora förhoppningar :) sen drog vi o köpte mössor. Och Victor köpte tjocktröja. Nu är vi redo för några dagar i kylan! Vi köpte med oss lite Koreanskt godis o nu ska vi se lite på tv o värma upp oss. Asså det är SÅ kallt här. Sa jag det? Jag fryyyser.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hahaha 😂😂😂😂😂 det bästa inlägget på länge!
    Istapp på golvet, gillar den liknelsen skarpt

    2016-01-18 | 18:18:52

Kommentera inlägget här: