hansemark.blogg.se

Födelsedag

Kategori: Perth

Igår fyllde min värdmamma Karin år! Jag cyklade iväg o köpte blommor och sen bakade jag o barnen en överraskningskaka som blev succé. På kvällen kom hennes bästis Jo hit och lagade middag. Fansy tuna pasta ;) det var jättegott!!
 
Idag var jag supertrött (lite bubbel för mycket igår kanske) så när ungarna gått till skolan la jag mig o sov igen. När jag vaknat till liv åkte jag till Garden City. Det var supernära ju och jätteenkelt att ta sig dit med bussen och det var såå stort! Så gick runt där ett tag, köpte ingenting. Var lite tråkigt att gå själv :( Det låg en biograf där också så det var bra att få lite koll på det! Kommer verkligen bli stammis på det köpcentret iaf ;)
 
 
 
igår blev jag jätteförkyld också, uschuschusch! Idag känner jag mig bättre, men tätt i näsan...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: