hansemark.blogg.se

Fremantle

Kategori: Perth

Som sagt, var i Fremantle idag! Moa kom och hämtade upp mig så vi åkte dit och träffade Julia. Och det var verkligen två jättetrevliga tjejer! :) Vi gick runt, kollade lite affärer, köpte "frappes" och svettades. Idag har det varit jättevarmt. Ni som känner mig vet att jag älskar värme. Det kan typ inte bli för varmt för mig. Men det var faktiskt lite jobbigt då.
Sen tog jag bussen hem. Skiträdd för hade ingen aning om vart jag skulle gå av eller hur det gick till eller nåt. haha, men allt gick bra. Dom har inte direkt sån tätortstrafik som i Sverige. Där ropar ju en röst ut eller så visas det på en skärm vilken som är nästa hållplats. Det gjorde dem ikke här. Man var liksom tvungen att se själv vart du skulle gå av. Så jag var heeeelt ute på vift. Bussen måste varit minst 30 år gammal med. Men jag följde bussen på gps:en på mobilen! Gick av en hållplats för sent så fick gå lite längre, men jag kom ju hem! :D
Kastade mig direkt i poolen. Gjorde massa frukt och gotta mig. Sen kom Stella hem med en kompis. De gjorde läxor o sen gick vi o mötte Noah som kom från en kompis. Jag gjorde mat åt dem (var skitnervös, är väl ingen direkt mästerkock) men dom vart väldigt nöjda :) MVG till mig.
När Karin och Andrew kom hem åt vi burritos och jag fick en ny mobil! :) Nu är jag så himla trött så kommer nog slockna direkt... Imorgon har jag inget planerat. Blir nog poolhäng!
 
Julia och Moa
 
 
 
våran gata
 
 
Ny mobil!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: