hansemark.blogg.se

Good morning!!

Kategori: Perth

Nu har barnen dragit till skolan och de vuxna till jobbet! Så nu är jag allderles ensam hemma, mohhahah! Undrar vad för rackartyg jag ska börja med....
Nääärå jag är snäll. Sitter o käkar frukost. Är på bra humör idag! Känner mig allderles sprallig!!
Ska käka upp min macka, sen bada lite i poolen tror jag. Ska träffa två tjejer i Fremantle sen :D
 
 
Dom har rostat bröd o skinka i detta landet. Så jag överlever!!
 
Har en iPhön. don't like
 
Här sitter jag nu! TV rum bakom mig
 
kök framför mig (+ smygreklam för Supergott hihi köp godis)
 
 
Denna bild är tillägnad dig, mamma. Huva <3
 
 
ja jag är snygg. eller?
 
 
Ha en bra dag! 
 
MVH
flummig tjej

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej din filur!
    Huvvaligen säger jag ;-) Ser ut som om du har en bra start på dagen, hehe.
    Puss o kram på dig piluttan! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    2013-04-03 | 08:19:02

Kommentera inlägget här: