hansemark.blogg.se

Margret River

Kategori: Perth

Hej! :)
Nu ligger jag och ungarna i soffan. Är barnvakt ikväll :)
Hade såååå kul igår!! Som sagt kom Sara och Johanna och hämtade mig o vi åkte till Margret River. Vingårdar överallt, så vackert. Vi kollade stan åt mat o glass, åkte runt, vandra lite i skogen o kollade in en grotta, åkte till en stor strand med gigantiska vågor där de haft surftävlingar, var i en rolig stad som heter Cowaradup där de verkligen går all in för namnet som innehåller cow. Det är ko-statyer överallt, kofläckar, butiker som heter nåt på moo eller cow. Jättekul :) Vi bodde på ett hostel i Margret river. Det var helt fullbokat så vi köpte vin, gjorde oss iordning o satte oss med dem o hade jättetrevligt. sen gick alla till en pub o efter det satt alla ute på verandan o pratade. Hade så kul :) jag o Sara kom inte i säng förrän halv fyra typ. Vi sov i överslaf på våningsängar o jag va så rädd för att trilla ur så tog axelremmen på min väska o tog runt höften o fäste i sängen som ett bälte hahaha. Funka superbra, jag sov som en prinsessa. Idag åt vi frukost på subway och åkte hem rättså tidigt. Det regna o vi var trötta. Hade en så väldigt kul liten resa!!
Tog många bilder men Lämnade min dator i Dunsborough för att familjen skulle ta med hem, ville inte ha den på ett hostel, men de glömde den... :/ kanske kan låna nån dator så jag kan lägga upp bilder!

Har några bilder på mobilen iaf! :)







Kommentarer

  • ingela säger:

    Hej!
    Ser du har super kul och trivs och får va med på mycket är annat än supergott det.
    Kram Ingela

    Svar: Ja jag har det jättebra här! Men supergott är ju inte så illa heller ;) Hoppas ni har det bra :) Kram!
    izzi

    2013-04-28 | 12:19:31

Kommentera inlägget här: