hansemark.blogg.se

Neon skor

Kategori: Perth

Nu har alla gått. Idag har jag städdag... Andrew har tagit ledigt för Noah har simmtävling hela dagen. Så behöver inte tänka på att hämta honom från skolan såå vad ska jag hitta på idag? Jag MÅSTE köpa ett par skor. Egentligen två par. Måste köpa ett par riktiga skor som jag kan promenera och springa i, och ett par nya ballerina. Funderar på att ta bussen till Garden City, ett stort köpcenter som ligger ganska nära. Meeen då äre ju detta med pengar, tjänar inte direkt mycket.. Men måste ha skor. Någon som sponsrar mig? hihi *blinkblink* *stora mästerkatten-i-stövlar-ögon*
 
vill haaaaaa...
 
 
 
 
 
(a)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jamen hörru, du får ju spara ett tag! Spronsorerna måste oxå göra det ;-) Fast det är väldigt fina skor!!! Katten/du är jättesöt!

    Svar: har inte tid att spara!! ;) och det är ju inge kul.....
    izzi

    2013-04-11 | 11:02:07

Kommentera inlägget här: