hansemark.blogg.se

rullar på

Kategori: Perth

Igår kollade jag första avsnittet av serien "the Walking Dead". Den handlar om zombies. Jag var så jäääävla rädd. Värsta jag någonsin sett på! Rekomenderas inte till fegisar som mig.
Var väldigt trött när jag vakna imorse för envisades med att prata med Victor inatt. Somnade i luren tillslut.
Igår lämnade vi in Andrews gamla cykel för reparation så idag hämtade vi ut den så nu kan jag cykla! Kuuuul :D annars händer inget speciellt. Det gick bra för Noah på simtävlingen igår, 2a, 2a, 2a, 1a! :) dom tycker att jag lagar god mat också. yeey! Lyckades med en perfekt oxfilé idag tyckte Stella. Ja får hoppas det, men själv fick jag inget....
Imorgon ska jag träffa lite olika tjejer, Maria bland annat för lite fest! Ska bli så kul!!
 
 
OK, hej, fulaste bilden på mig ever... cykelhjälm cykelhjälm hela dan
 
 
p.s. vädret är hemskt. tänk er åska i luften hela tiden, + att det är ännu varmare än det blir hemma i Sverige. Såå svettigt!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Så roligt att maten är uppskattad och att det gick bra för Noah! Bra att du har hjälm - blusen är fin iaf ;-)))
    Fy hm hm för sån värme!
    Puss & kram

    2013-04-11 | 18:55:21

Kommentera inlägget här: