hansemark.blogg.se

Sliten

Kategori: Perth

Hejhej

Vilken heeeelg! Som sagt mötte jag Johanna på stan i lördags. Hon är jätterolig och trevlig! Vi kollade lite butiker o så, men allt är ju så fruktansvärt dyrt här... :( köpte iaf en plånbok, äntligen!! o örhängen o en ring. Sen mötte vi upp Stephanie, en fransk au pair. Det stod en trollkarl på gatan och massa folk stod o kolla, sen pekar han på oss och vill att Johanna ska gå upp och hjälpa honom!! Haha det var så kul
Seeen kom Maria! :D vi gick runt, pratade massa och åt lite. Sen åkte vi till Jundaloop för en från hennes jobb hade fest. Och där gick vi helt vilse... Bådas mobiler fick slut på batteri o vi hade ingen aning om vart vi skulle. Så vi försökte gå så som vi trodde att vi kom ihåg kartan men det var totalt fel. Så vi går in på en bensinmack för att se om dom här en karta eller säljer mobilladdare. När vi kom in är killen i kassan (som var sjukt lik en blandning av Jonah Hill när han fortfarande var tjock och Seth Rogen) så snäll att vi fick låna hans laddare! Så tillslut kommer vi iväg igen efter att han förklarat vägen o vi här en karta framför oss.. Haha det låter rättså jobbigt, men gud vi hade så kul haha . På festen var massa superschyssta folk! (OCH en Samsungladdare, halleluja!) Sen kommer Johanna till festen också. Hade verkligen kul. Sov hos Johanna för hon bodde i det området. Men jag bor på andra sidan av Perth därifrån..
Så igår var vi på stranden. Sen drog vi på Sunday session. Det är konstigt här för den största dagen för att gå ut o festa på är söndagar!! Så konstigt. Vi var på en klubb i Scarbrough som hette Botanica. Det var fuuuullproppat med folk. Det var kul. Vi träffade en kille som var så sjukt lik Barney Stinson i serien How I Met Your Mother! Sen åkte jag hem o det var lite kaos för missa det tåget jag skulle tagit, hade skurit mig på tån så varje gång jag tog ett steg gjorde det svinont o blödde floder, var jättetrött och min mobil hade nästan inget batteri. Sen i freo får jag vänta på taxi i nästan en o en halv timme... Sen kör taxigubben fel också... Nej det var jobbigt! Ibland känns det som någon högre kraft vill krångla till det för mig jämt. Men sen löser sig allting ändå jättebra. Allt ska bara tvinnas till. Känns ibland som jag borde bli filmad jämt o göra en komedi bara för allt jämt går fel o blir så knäppt. Jaja, det slutar ju alltid bra :D

plånbok


Johanna <3








Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ojoj... Nu ska nog inte en mamma på andra sidan jordklotet skriva något.... ;-)

    2013-04-08 | 06:22:15

Kommentera inlägget här: