hansemark.blogg.se

Konstigt väder

Kategori: Perth

Idag var det konstigt väder.. fast det har hållt på så ett tag.. Vid lunchtid tog jag mig ut på en pw/jogg, lite osäker först för vädret såg så ostabilt ut. När jag är 4km från huset, nere vid Swan River blåser det jättemycket o himlen börjar bli svart. 10min senare öööööser regnet ner!! Här verkligen öppnar himlen sig när det regnar. Det va största regndropparna jag sett! Försöker ta skydd under ett stort träd men det hjälpte nästan ingenting utan regna bara igenom. 5min senare var det helt över och solen sken som aldrig förr! Jag var helt dyblöt när jag gick hem, men solen stekte så det va nästan lite skönt :p
Gud vilket intressant inlägg detta blev om vädret! haha!





Kommentarer

  • Sara säger:

    Svenne

    2013-08-30 | 05:44:02
    Bloggadress: http://Www.aupairinperth.blogg.se
  • Mamma säger:

    ja prat om vädret har intresserat mänskligheten i alla tider... ;-)

    2013-08-30 | 10:32:05

Kommentera inlägget här: