hansemark.blogg.se

100 dagar kvar

Kategori: Perth

Om exakt 100 dagar lämnar jag Perth. Ångest.
Men då åker jag och Isabelle till Bali i två veckor. Och jag ser fram emot hösten då jag och Cecilia ska flytta till Norrköping ihop. Jag längtar efter att träffa min vovve som jag saknar jättemycket. Saknar hela familjen och vill verkligen träffa syrrans barn. Träffa mina kompisar igen. Äta svensk mat.
Men Perth... Alla vänner, vädret, familjen, alla rutiner och allt crazy. Kommer sakna det här så fruktansvärt jävla mycket. Saknade ju liksom Perth när jag var i Sydney i fem dagar.. jag verkligen älskar mitt liv just nu. Vill inte att det ska ta slut.
Men jag kommer börja ett nytt. Och jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt riktigt bra också!
Men nu ska jag njuta så mycket jag bara kan av den tiden jag har kvar!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: