hansemark.blogg.se

Städa städa städa

Kategori: Perth

Igår gjorde jag inget. Låg ute o solade, sen blev jag sjukt uttråkad så jag rensade poolen och storstädade på baksidan. Andrew o barnen va på bio o åt ute så behövde inte jobba alls :p
Idag var det städa som gällde också! Alltid på onsdagar. Idag va jag på riktigt städhumör så hela kylen blev rensad o tvättad, allt dammat, skurat och fixat. Imorgon kommer Karins föräldrar så ville göra lite fint för det också! :) Sen gjorde jag mat åt barnen o Stella hjälpte mig o gjorde juice. Sen kom Karin hem, det ska bli tjejmiddag här ikväll med hennes svenska vänninor.
Tycker det är så himla sjukt att det är DECEMBER! Hur gick det till liksom?? Hallå, det är +30 ute, då kan det inte vara jul snart. Känns såå underligt! Och om 120 dagar är jag tillbaka i Sverige! herregud!
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken fin julgran! Var står den?
    Kramkram

    Svar: Den står vid torget inne i Pärtan! :)
    izzi

    2013-12-04 | 19:06:20

Kommentera inlägget här: