hansemark.blogg.se

Tredagars..

Kategori: Perth

Herregud va jag är sliten.
I fredags var jag med Emilia. Slutade med att vi satt på stranden och drack vin med Elon och Sebastian.
I lördags mötte jag Isabelle, Emilia och Karin i freo. Jag och Emilia gick o fick massage. Så skönt.. Sen va jag, Isabelle o Karin ute med dom svenska killkompisarna på hostlet.
Fick typ tre timmars sömn mellan lördag o söndag. Sen gjorde jag och Emilia iordning oss för att åka till Cottesloe o gå på en förfest innan "Sets on the beach" som jag blev medbjuden på av Codie. Sets on the beach var ett event för ölen "sol" och redbull tror jag. Det var i en stor restaurang precis på stranden. Dom hade massa mat, gratis dricka och live musik. Hade jättekul och träffade massa nya roliga människor.
Idag är jag inte av bästa kvalitet.. Men det är värt det, jag har verkligen haft en rolig helg med många nya galna minnen.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: