hansemark.blogg.se

We only part to meet again.

Kategori: Perth

Varit med Sara, Nathalie och Lisa idag. Var hemma hos dem och bakade, kollade på paradise hotel, åt, slappade och bara pratade massor. Sara och Natalie åkte ikväll. Tillbaka till sverige. Det är så sjukt.
Jag vill inte vara helt känslosam, men jag är så glad att jag träffade Sara. Vi kan prata om allt och på våra tisdagar varje vecka gick vi igenom allting. Jag har verkligen saknat att ha henne o prata med. Det är alltid så mycket jag vill berätta! Och vi har alltid så himla roligt. Det är otroligt att av alla människor som finns så åkte vi båda till andra sidan jorden och där lärde vi känna varandra!
Vi ses i april hemma i Sverige!















Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh min fina Lollo!
    Saknar dig redan jättejättemycket!
    Längtar tills april då vi ses igen <3 love you

    2013-12-19 | 13:33:08
    Bloggadress: http://Www.aupairinperth.blogg.se

Kommentera inlägget här: