hansemark.blogg.se

Barnvakt

Kategori: Perth

Idag har jag varit barnvakt från klockan tre till nu typ.
Åkte först och hämtade Noah hos en kompis och HERREGUD vilka jäkla hus det låg i det området. Jag tycker ju att det är jättekul att kolla på hus, speciellt om de är lite spektakulära o ser dyra ut hehe. Noah tyckte jag va konstig som bara "wooooooow!!" åt varenda ett. Men alltså jäklar, aldrig sett nåt liknande. Drömmen att bo där alltså. Såg typ 15 hus jag vill ha som mitt framtida hem...
Sen kom Stella och kusinen Holly hem. Skulle bli sleepover! Vi käkade middag på McDonalds sen såg barnen på film o sen kollade vi på massa roliga klipp på youtube. Tiden sprang iväg så blev läggdags sent, sen kolla jag på serie tills förälldrarna kom hem.
Nu ska jag nog kolla lite till o sova...
 
God natt! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: