hansemark.blogg.se

Dans

Kategori: Perth

Så idag var nästan en vanlig måndag. Fram tills klockan två då Noah hade dansuppvisning på skolan. Han va superduktig! Blev jätteimponerad av lilla mannen. Han stod längst fram o hade tillome ett litet "solonummer" med två till. wow säger jag bara. Halva skolan hade gjort danser så det va fler klasser o alla va så duktiga. Det va kul!
Sen var det acro o vi hade bilen. Föräldrarna jobbade sent så fick barnen i säng. Noah hade haft orange hårsprey i håret på dansen (de skulle föreställa brinnande solar) så vi tvättade hans hår i diskhon. Haha var lite kul.. Nu har jag myst ner mig i min nybäddade säng! Imorgon ska jag till stan o äntligen träffa Sara igen. wiiie




dom dansade till The Wanted- chasing the sun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: