hansemark.blogg.se

Fremantle Prison torchlight tour

Kategori: Perth

Igårkväll var jag i Fremantle och gick på torchlight touren på fängelset. Det var jag, Moa, Jonas, Sandra, Elin, Freja, Nicole, Bonni, Christian, Sebastian, Grey, Karolina och Jenny! Den började 8:15 o vi blev ett ganska stort gäng som gick, ca 30 pers. Alla fick varsin liten ficklampa för fängelset va helt nedsläckt så det va enda ljuskällorna där inne. Det va kul! Dock va jag lite besviken för jag trodde det skulle vara läskigare.. Men det va typ som en vanlig guidad tour. De skrämde oss tre gånger, sen va det väl lite småläskigt att gå i mörkret men inte så mycket mer. Men det va intressant såklart o kul! :)
Ikväll ska jag ut med samma gäng! Vi ska mötas hos Moa sen ut en sväng på stan tror jag. Moa åker hem nästa vecka :( jättetråkigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: