hansemark.blogg.se

Freo markets

Kategori: Perth

Igår drog jag ut på kvällen. Men efter förfesten åkte jag hem, var inte på humör för party o dans. Gjorde chips o dipp och åt det i sängen. Så gött!
Idag kom Sara hit, vi drog till Freo. Gick på Fremantle markets. Det är varje helg i en stor byggnad. Det va sjukt fullt med folk, men annars mysigt. Mycket roligt att kolla på. Vi åt lunch vid hamnen o gick runt. Sen tog vi bilen en bit o gick på plankor under en bro över rivern. Fyyyyyy va rädd jag var hahaha! Sen åt vi glass, åkte runt lite, va hemma hos mig. Nu har hon åkt o jag ska se på film med värdföräldrarna! :)




Kommentarer

  • Mamma säger:

    Trevligt och mysigt! Vad blev det för film?
    Här är det varmt, så varmt att t o m jag har badat! hihi

    Svar: Ni kommer få gå på Freo markets, det är en riktig måste-grej som turist :) O ni kommer gilla det! Vi såg på Mementum, om en man som inte hade något korttidsminne o så var det lite mysterium med mord o så.. Den va bra :) Ojojoj! Här tycker jag att det är kallt :( håller mig till badkaret om jag ska bada i iallafall en månad till framöver.. <3
    izzi

    2013-07-21 | 21:57:19

Kommentera inlägget här: