hansemark.blogg.se

Operation, tredje bion och girlsnight

Kategori: Perth

Idag skulle Karin iväg så jag jobbade. Hade bilen så jag o barnen åkte o hälsade på Andrew på hans jobb. Han är veterinär :) Vi gosade med djuren o fick se när han gjorde en sterilisering o en kastrering. Uuuh det va lite äckligt... Sen åt vi, jag o Noah gick till en stor skatepark o sen åkte vi hem. Sen åkte vi till Freo o gick på bio (tredje gången den här veckan för mig asså). Såg på Monsters University. Sen efter middagen ville jag göra nåt så träffade upp Emilia och en tysk tjej som heter Lina i Freo. Vi drack lite vin o sen gick vi på klubben New Port o dansade. Tog bussen hem så kvällen sluta tidigt.. Väldigt bra o rolig kväll iaf som va väldigt spontan!


lilla killen. så gossig




Kommentarer


Kommentera inlägget här: