hansemark.blogg.se

the best days of my life

Kategori: Perth

Hej.
Har varit seg på att uppdatra nu. Men Victor har ju varit här o sen har det varit så mycket bilder att lägga in på datorn osv så har inte orkat.. Men nu kommer det upp och sen ska jag skriva på som vanligt! :)
 
Det har varit heeeelt underbart att ha Victor här! Har haft såå kul och mysigt. Det är tomt nu. Saknar honom så himla mycket.
 
Det började ju med att han skulle kommit på lördagen (den 15). Fredagen skulle jag göra en tjänst till Pam (farmor) och hämta hennes kompis på flygplatsen. Trodde jag! Var stressad, åkte dit, nyduschad o i lortiga kläder. Ställer mig vid utgången o spanar efter en tant. Trodde inte så många tanter flög själva, men det kom massor o jag blev lite nervös över vem hon var. Folket började ta slut o jag skulle precis ringa upp Karin, har ryggen mot utgången o så vänder jag mig om. Då ser jag Victor!!!! Det va såå sjukt! Fattade INGENTING. Bara stirrade, sen blev det massa kramar, pussar o tårar. Blev så förvånad o så himla glad! Hade verkligen inte misstänkt det alls. Är han inte den finaste, gulligaste o bästa?!
Han hade bokat en natt på hotell i stan för första natten. Och så hade Karin bokat bussbiljetter åt oss till dagen efter för att åka ner till Dunsboroug o stanna i huset några dagar. Så vi åkte hem, jag fick packa ihop mina saker o sen åkte vi in till stan. Åt mat, promenerade lite o sen var vi på hotellet, såg på tv o myste. Bästa dagen någonsin. Dagen efter åkte vi till Dunsborough. Hade det såå bra där. Vi hade Harrys (farafar) bil så vi åkte runt, Victor lagade massa god mat, vi såg på filmer, åkte till Margret River en dag, klättrade i bergen vid Canal Rock, vandrade lite, hälsade på vilda känurusar och bara myste och hade det så himla bra!
Vi tog bussen tillbaka till Perth tidigt på torsdagmorgonen. Orkar inte skriva allt vad vi gjort dag för dag. Vi har varit mycket på Garden City, shoppat, ätit massor av god mat, kollat på svarta svanar, sett på filmer, varit på bio i Gold Class där man sitter i jättesköna fotöljer o har en meny för att beställa in mat o massa gott under filmen, varit i Fremantle, spelat spel o hade kul på Timezone, solat, hängde i stan, jag typ stukade både tummen och fotleden (vid två olika tillfällen, klant), var i Kings Park, firade midsommar med Svenska klubben o mina kompisar. Sen har vi gjort lite ditt o datt mer. Alltså vi har bara haft det så himla bra.
Sen åkte han tidigt i torsdags. Taxin kom hit o hämta honom. Fyfan det var bland det värsta någonsin. Så fruktansvärt jobbigt. Gjorde ont i hela hjärtat och grät floder. Så tomt utan honom. Ville bara kasta ihop mina saker i väskan o åka efter honom. Har haft sån sjuk hemlängtan. Usch. Men nu börjar jag komma tillbaka till rutinerna o det känns bättre. Är så glad att han kom hit, hade 13 sjukt bra dagar. Är så lycklig över att ha honom!
Älskade älskade Victor. Du är den bästa jag vet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Victor fixade mat på grillen. Han är så duktig! MUMS
 
 
 
Margret River
 
 
fina bilen! som var manuellt växlad, tog ett tag innan man kom in i det efter att bara kört automat här ;p Victor trodde han skulle dö vid några tillfällen.... Men jag kör jättebra!! ;)
 
 
frukost på balkongen
 
Canal Rocks
 
 
känguru och sötpotatis. Har en mästerkock till pojkvän
 
 
 
två killar som gillar tvspel
 
Midsommar!
 
Victor och barnen
 
 
 
 
Kings park
 
 
 
 
 
Gold Class
 
 
tillskott i familjen
 
Saknar dig. Älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: