hansemark.blogg.se

Vrickat

Kategori: Perth

Igår åkte vi tillbaka till Perth. Jag gjorde mig iordning direkt o åkte till Christian o dem för en sista fest med tjejgänget, Nicole, Elin, Freja och Sandra. Dom ska också åka.. :( Hade iallafall jättejätte roligt. Sen åkte vi in till stan o gick på the Deen. Och där sluta min kväll plötsligt. Jag vrickade ju foten när Victor var här o har fortfarande haft lite ont ibland, men igår tog jag på mig väldigt höga klackskor trots att det gjorde ont då. Står på en liten scen o dansar så bara plupp trillar jag ner... Och vrickar foten igen. Så himla illa! Hade så fruktansvärt ont så alla tog mig till några stolar för att kolla på foten. Min fotknöl var stor som en tennisboll!! Det såg såååå sjukt äckligt ut! Dom sprang ut o fixade en taxi åt mig o så åkte jag hem. Gick in till mina värdföräldrar som hjälpte mig i säng, la bandage och frysta ärtor på och staplade upp kuddar att ha upp foten på. Somnade ganska fort o när jag vakna hade svullnaden gått ner lite. Jag kan gå men det gör väldigt ont. har bara vilat hela dagen. Imorgon är barnen lediga o eftersom jag inte direkt kan gå ska vi på bio :)





Kommentarer

  • Mamma säger:

    usch och huvaligen!!! Nu har du satt dig på pottkanten. Har man vrickat sig en gång är det mycket lätt att göra det igen :( Nu får du vänta ett bra tag med att ha högklackat. Du är fin ändå :-) Puss och kram <3<3<3

    2013-07-14 | 22:57:59

Kommentera inlägget här: