hansemark.blogg.se

Långledig

Kategori: Perth

Nu har jag varit ledig fredag till idag! :) Familjen åkte ner till Dunsborough så i fredags åkte jag till Johanna. Vi gick på bio o såg på The great Gatsby. Jag tyckte jättemycket om den! Sen hängde vi med några kompisar. Åkte lite bil, käka mcdonaldsmat o sen sov jag hos henne. På lördagen hängde vi lite i stan. Sen åkte vi hem till mig, fixade oss o förfestade lite sen drog vi på en klubb i Fremantle som heter Metropolis. Det var "girlsnight" så gratis inträde till alla tjejer. Vi hade jättekul o dansade som galningar uppe på scen bakom DJ:sarna. I söndags åkte vi till Johanna igen för att gå på sundaysession på Botanica. En till tjej som Johanna känner från hemma i Sverige var med oss, Karin hette hon! Vi känner en vakt där så vi fick gå före världens längsta kö, haha! Sjuuuuuukt nice. Där inne var det proppfullt med folk eftersom det var långhelg! Hade tydligen varit fullt sen fyra typ, vi kom dit ca sex. De stänger vid tio så vi drog med några kompisar in till Northbridge och gick på en klubb som heter Library. Har gått förbi flera gånger o varit sugen på att gå dit för det är alltid lång kö och folk pratar om det. Men hade inte så kul... Hade så ont i fötterna (inte lätt att va tjej, vill man va fin får man lida pin) o var trött o det va sjukt trångt där inne. Så vi drog därifrån ganska snabbt. Karin körde bil så vi tog ett stopp på mcdonalds o åkte hem. Igår när man vakna upp kändes det jättekonstigt för då kändes det som söndag ju! Vi satt ute i solen o sen gick vi ner till stranden o kollade på solnedgången o tog bilder. Super härligt. Sen åkte jag hem. Då hade Karin o hennes föräldrar kommit hem så jag fick lite middag o tog ett bad. Det är såååå kallt om kvällarna så det var underbart med lite värme! Idag tog jag lång sovmorgon o har bara tagit det lugnt hela dagen. Andrew o barnen kom hem idag, nu är de på rugby o netball träning så det ända jag behöver göra är att värma upp lite mat tills de kommer hem. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
klättrade lite i berg av massa snäckor!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: