hansemark.blogg.se

Tacksam

Kategori: Perth

Sedan jag kom hit för snart tre månader sen så har jag haft hemlängtan tre gånger. För det mesta är jag så otroligt glad och tacksam över att jag fick chansen att åka hit. Så tacksam för familjen som jag bor och är au pair hos. Så tacksam över min fina familj och mina fina vänner som peppade mig till att åka.
Är så glad över att jag tog det här beslutet. Att jag tog mig hit. Jag är stolt över mig själv.
Jag trivs så himla bra här. Jag kan njuta av minsta ganska obetydelsefulla sak. Som att vänta på tåget helt själv klockan 5 på morgonen när det spöregnar o du inte har en aning om vart du befinner dig. (ja det har faktiskt hänt). Jag stod där o frös som en tok med ett brett leende på läpparna. För jag hade kunnat stå helt vilsen o vänta på ett tåg helt själv klockan 5 på morgonen när det spöregnar någon annanstans. Men det gör jag inte. Jag gör det här. Och jag är så obeskrivligt glad över att det är här.
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Älskade smulan!
    Jag är också glad över att du tog dig iväg. Att göra sådant stärker självkänsla och självförtroende.
    Jag visste att du klarar detta. :-D
    Fortsätt ta god hand om dig!
    Massor med pussaar och kramar

    2013-06-12 | 20:57:26
  • ingela säger:

    Hej
    Så kul höra att du trivs så bra.Oj vad tiden f iväg att du vart där i tre månader redan.
    Får onska dej en trevlig midsommar
    Kram Ingela

    2013-06-16 | 20:52:32

Kommentera inlägget här: