hansemark.blogg.se

Första dagen

Kategori: Perth

Igår kunde jag inte somna, det var omöjligt. Men så kom familjens katt Chilli in på mitt rum och la sig på min mage, gosade med henne en stund så vid fem somnade jag till de ljuva tonerna av hennes kurrande.
Vaknade vid ett idag, skittrött men tvingade mig upp. Då var bara jag och farmor hemma. Vi åkte till en affär så jag fick handla lite saker, sen gick vi till Noahs skola och mötte honom, när Stella också kom hem gick vi ut och lekte med Killen, deras hund. Det var kallt ute!!(iaf i kortbyxor o sidenskjorta som jag hade) Då var klockan typ halv fem, det blåste rätt mycket och vinden var väldigt kall. Men stod man i lä där det var sol så var det underbart!
Imorgon ska vi åka till Dunsborough och stanna där till tisdag. Det ska bli varmare då så det ska bli sjukt nice :D
 
lite bilder från flyget
 
 
 
När jag kom fram igår hade de skrivit detta på mitt rum, SÅ gulligt.
 
Stella fixade mitt hår idag
 
Shoppingen. Såndär tråkig shopping av grejer man måste ha, detta gick på $75. Liksom give me a break, så dyrt att va tjej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: