hansemark.blogg.se

Framme

Kategori: Perth

Nu är jag framme i Perth!
 
Resan gick bra. Grät floder när jag sa hejdå till mamma, pappa och Victor på flygplatsen. Flög med Qatar Airways, första planet var inte så nytt men helt ok. Byte i Doha, där fick vi ett större nyare plan. Det var lite folk så hade tre säten för mig själv. Underbart, sov som en prinsessa. Såg på film, sov, åt.. 19 timmar gick förvånandsvärt fort! Men bara bra det. :)
 
Mötte min "au pair mamma" Karin på flygplatsen. Vi åkte hem, fick träffa familjen, har nog hamnat i den bästa familjen alltså! Hur trevliga och härliga som helst!
Har fixat mitt rum, ätit, duschat och nu har jag krupit ner i sängen. Klockan är 23:26 här nu. Är 7 timmar före er där hemma. Det är skumt. Vet inte om jag kommer kunna somna, är typ uppe i varv.
 
Hoppas ni där hemma har det bra. Saknar er <3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Åh vad VI, som är kvar hemma, kommer att sakna dig!!! Fast det låter som om du kommer få det så bra :-)
    Puss o kram
    Mamma

    Svar: Det kommer vara som bäst när ni kommer och hälsar på! :DPuss <3
    izzi

    2013-03-28 | 08:08:45

Kommentera inlägget här: