hansemark.blogg.se

perth

Kategori: Perth

Har fullt upp med att gå en intensivkurs för tillfället. Är på trafikskolan hela dagarna och när jag kommer hem somnar jag som en stock direkt. Det är tröttsamt men äntligen blir det gjort!!
 
Fyllde år i torsdags med, 20 år! Känns skitbra
 
Helgen spenderades med väldens bästa kille. Tycker så himla mycket om min Victor. Han är bäst. Iallafall, helgen var underbar och jag ville inte att den skulle ta slut. Men det var en lycklig Louise som sa hej då till honom på tågstationen utan tårar och bara med leenden. För jag är så lycklig.
 
Satt på bussen förut också. Lyssnade på Bon Iver. Jag älskar Bon Ivers låtar. Helt plötsligt slår det mig att, han har ju en låt som heter "Perth". Min favoritlåt av honom, typ den första jag hörde. Lyssnade så mycket på den efter att farfar gick bort i somras. Började storgråta bakom mina solglasögon då och där mitt på bussen för tyckte det var så sjukt. 
 
 
finaste människan jag vet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: