hansemark.blogg.se

Firar Noah med en matkoma

Kategori: Perth

Idag fyller den lille herren i huset 10 år! :) vi var uppe tidigt imorse o hade fixat med massa ballonger o pynt, öppna paket o åt god frukost. Noah fick tvspel, leksaker o av mig en ripcurl plånbok och pengar för att gå på bio :)
Under dagen var jag med Sara i stan. Vi åt på en sushirestaurang där de hade "sushitrain" alltså tallrikar med olika sorter som åker runt på ett band så du får ta vad du vill ha. Typ som ett litet smörgåsbord fast du sitter still o maten rör på sig ;) sen gick vi runt, shoppa lite. Jag köpte ett par skor som jag spanat på länge! Sen åkte vi till ett köpcenter med massa outlets.
Sen åkte jag hem, fixa mig o sen åkte jag med familjen till Freo för middag! Noah valde restaurang o det blev italienskt på Sandrino. Mycket gott var det!! Jag åt vitlöksräkor i gräddig sås med ris och till efterträtt choklad o kola pudding med grädde. Så trodde jag skulle spricka! Nu ligger jag i sängen o kommer somna vilken sekund som helst... Otroligt mätt o nöjd. Matkoma..








sushitrain


två snygga tjejer på bussen...





Kommentarer


Kommentera inlägget här: