hansemark.blogg.se

Kungens park

Kategori: Perth

Idag åkte min värdmamma Karin till Sydney. Så jag var uppe tidigt o körde henne in till jobbet innan. Hon jobbar på ett kontor miiiiitt i Perth. Köra dit gick bra, hon beskrev ju vägen, men sen när jag skulle hitta tillbaka hem igen var jag allt lite nervös! Men det gick så bra så :D sen tog jag bilen in till Perth igen för att ha picknik i Kings Park med Moa, Freja och Nicole. Kings Park är ett sånt ställe du måste besöka om du är turist i Perth. Det är en jättestor park (det kanske ni fatta i.o.m namnet...) med sååå fin utsikt över Perth och Swan River. Tyvärr var det ganska dåligt väder och blev inga bra bilder.. Men kommer åka dit fler gånger så ni får se!
 
 
 
Freja, Nicole, Moa.
 
 
Såg också en sån riktig turistbuss som körde runt när vi var där, ska försöka leta upp den o åka nån gång!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: