hansemark.blogg.se

Melodifestivalen

Kategori: Perth

Heejhej!
Nu sitter jag i sängen o lyssnar på musik o har ont i halsen :( Ska sova snart..
 
Sååååå, i fredags gjorde jag inge speciellt. I lördags åkte jag in till stan o mötte Johanna o tog en liten shoppingrunda. Sen åkte vi hem till mig, Sara o Johanna C skulle också komma för att se Melodifestivalen! Jag ÄLSKAR ju melodifestivalen o är största nörden. Vi hade köpt mat och massa godis o chips. Maten var så otroligt god! Och sällskapet väldigt bra också hade sjukt kul! Vi målade ansiktena o var sjukt taggade! Men för oss började det ju tre på natten... Så en efter en somnade de.. Jag var vaken genom hela programmet, som alltså var slut vid sju på morgonen här. Vi kollade genom SvtPlay o koppla in i tvn, o det krångla lite. Vi var typ 15-20 min efter er där hemma. Så i slutet blev det nåt fel o hoppade fram så jag såg vem som vann.. haha sur.. Sen var det raka vägen i säng för mig! Sara o Johanna C tog bussen hem. Johanna stanna kvar hos mig. När jag vakna till liv senare drog vi hem till Johanna, fixade oss o drog på Sundaysession på Botanica. Älskar Botanica på söndagar. Så sjukt mycket folk ute och alla är så jäkla snygga o uppklädda. Vi drack bara vatten och jag åkte hem vid nio. Sen var det en JÄKLA massa krångel med att jag hoppa av på fel tågstation, missa bussar osv osv.. Lyckas alltid :)
Idag gick jag o la mig direkt alla gått. Sen gick jag inte upp ur sängen förrän Noah skulle hämtas vid tre! Så skönt att bara ligga i sängen, kolla på film o käka choklad :) Sen kom Karin hem tidigt så fick ta bilen o köra Stella till acrobatics. Det känns verkligen helt naturligt med väntertrafik nu. Ser man högertrafik på tv så tycker jag att det ser fel o konstigt ut! haha. Varje måndag äter vi Subway så vi gjorde det sen hängde jag i soffan med Kille. Som för övrigt verkligen behöver ett bad, han är stinky! 
 
 
 
 
 
mys-mode: ON!
 
Moas värdpappa Jonas är bäst. För det är han som fraktar hit svenskt godis till IKEA <3
 
Kille levde livet med fyra tjejer som alla ville gosa med honom
 
 
haha den blå färgen tog slut så jag fick ha skånes flagga.. Go Malmö
 
 
 
 
i söndags var det vaaarmt!
 
 
har färgat håret(topparna) rosa föresten!! Syns så sjukt dåligt på bild, men I love it
 
 
chillar litte med Kille.
 
GOD NATT!
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahahaha!! Älskar den sista bilden när han kollar på dig. "eeeeh, vad gör hon???" söta kille. Fin kväll, taaaack <3

    Svar: Hahah "jäkla poser" tänkte han nog... Jättebra kväll, hade så kul. Ni är allt bra<3
    izzi

    2013-05-21 | 09:06:49
    Bloggadress: http://Www.aupairinperth.blogg.se

Kommentera inlägget här: