hansemark.blogg.se

Regn

Kategori: Perth

Hej kompisar

Idag var jag, Moa och Sofia på en liten utflykt. Vi åkte till The Old Powerhouse utanför freo. Det är en gammal skitstor övergiven byggnad där folk varit o målat massor av graffiti. Det var riktigt coolt. Tog maaaaaassa snygga bilder. Sen träffade vi några fler svenskar inne i freo o käkade glass o gick runt lite :)
Senare mötte jag upp fyra tyska tjejer som jag ska åka på en road trip med! Så vi åt middag o prata om det.
Det spöööööööregnar. Ska vara storm inatt. Inte så kul.
Är så himla trött nu. Skulle bara uppdatera er lite. Lägger nog upp bilder imorgon. nu somnar jag snart....
Godnatt <3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du får vara med om en massa kul och får träffa en mängd nya människor. Erkänner min avundsjuka...
    En liten Louise framför en heeeel mur/vägg med - ja vad?

    2013-05-07 | 22:19:33

Kommentera inlägget här: