hansemark.blogg.se

Hej

Kategori:

Ja vad har hänt sedan sist jag skrev nu? I fredags jobbade jag hela dagen. Det var en kaosdag. På kvällen mötte jag upp Emilia i freo. Det var en kul kväll iaf! Sen sov hon hos mig. På lördagen shoppade vi lite o sen drog vi hem till henne, Karin kom också. På kvällen var det maskerad på Metros i freo. Jag var Alice i underlandet o dom va mimmi pigg. Och gissa vad jag gjorde? Jag stukade foten. IGEN. Fast andra foten nu. Nåt fel på mig haha så klumpig. Jag tog en taxi hem tidigt. Familjen hade åkt till Dunsborough men jag hade sällskap av katten som sov i min säng hela natten. mys. På söndagen hängde vi på hostlet. Igår var det en vanlig måndag. Idag har jag varit med Karin i freo. Hon åker o reser runt men kommer tillbaka till stereosonic den sista november! :) Det har varit suuuperväder nu med nästan 30 plus. Underbart! Har legat o solat all min lediga tid.
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: