hansemark.blogg.se

SO EXCITED!

Kategori:

Hallooooo
I Fredags var jag i Subiaco och åt middag med Lina o Amanda. Vi åt på Jus Burgers. Såå gott!
På lördagen hängde jag på South Beach med Emilia och solade. Sen kom även Atwellgänget. Jättetrevligt! Spelades musik o sparkade lite fotboll. Sen åkte jag hem o gjorde mig iordning det snabbaste någonsin o hoppade på bussen för att möta Isabelle! Vi åkte till Scarborough o mötte upp Lina, Amanda och Lisa o gick på förfest hos några nya svenskar. Det var trevligt! Vi tog en taxi in till stan och dansade. Men jag blev så sjukt trött så åkte hem tidigt.
Igår var jag på Cottesloe beach med Lina. Huuuur skönt som helst! Isabelle kom också. Det var verkligen härligt väder. Och det var mycket folk. Sen åkte jag till Freo o mötte Emilia. Vi käkade o gick runt lite. Var på Freo markets o köpte urgulliga minicupcakes. Såå mumsiga! När jag kom hem kraschade jag nästan direkt, var så sleten.
Idag är det äntligen dagen D! !!! haha, mamma och Monika kommer hit!! Är såå otroligt glad! Hela den här helgen har jag bara sprungit runt o varit excited. Jippi! Har städat, tvättat o fixat massa o jobbade idag men nu sitter jag här o väntar på att snart åka till flygplatsen! :D
 
Dinner
 
Fashion på tåget..
 
 Lina, jag, Isabelle <3
 
 Cottesloe
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: