hansemark.blogg.se

Danska och svenska

Kategori: Perth

Idag var jag på lunch med Christine, en dansk tjej som bor i området precis bredvid mig så riktigt nära. Vi möttes på ett café typ mitt emellan våra hus. Suuupertrevligt hade vi! Hon var schysst o rolig o vi hade väldigt mycket gemensamt. Efter lunchen bestämde vi oss för att åka till Garden City. Gick runt i butikerna, jag köpte en jättefin svart långklänning som jag velat ha länge. Vid fyra skildes vi åt o jag åkte till Ikea. Mötte Sara, Emma, Johanna och Natalie, Saras kompis som kommit hit för dem ska resa runt tillsammans. Vi åt köttbullar o jag köpte godis. mumsmums. Sen var vi hemma hos Sara ett tag. Planerade inför imorgon då det blir en sista hejdåpartajj. Nu är jag påväg hem(kan blogga från mobilen, det är grejt). Så himla trött. Vill bara slänga mig i sängen så fort jag kommer hem! Men en väldigt bra dag! Sånt här gillar vi



Kommentarer

  • Mamma säger:

    Bra att du har det bra <3

    2013-09-13 | 09:44:16

Kommentera inlägget här: