hansemark.blogg.se

Det bästa

Kategori: Perth

Den här helgen har innehållit väldigt bra saker!
I fredags var jag såklart i Freo med Karin och Emilia. Vi mötte upp James o hans kompis. Drack drinkar, dansade, pratade, hade sjukt kul.
På lördagen kom Kala och Karin till mig. Vi gjorde oss iordning o sen åkte vi till Scarborough för fest. Det va Atwellgänget o några till svenskar. Hade skitkul på förfesten. Det var hemma hos Karro o Gray (som jag va på födelsedagsfest hos för några veckor sen) o dom har en papegoja som vi alla fick hålla i och SÅKLART bajsade han på just mig. Sen drog vi in till stan o gick på olika klubbar o slutade på Paramount en stor o riktigt kul klubb helt fullproppad med folk. Klockan blev mycket o jag va skittrött.. Idag åt vi ett berg av mcdonaldsmat o sen har jag bara legat död i sängen. Så himla trött. Sovit o kollat på Gossip Girl. Kom nyligen hem från en mexikansk restaurang i Freo med familjen. Jättegott.
 
O nu är det september. Som jag längtat! Det kommer hända så mycket kul saker den här månaden. och en otroligt otroligt tråkig. Men nu är det officielt vår i Perth!
 
 
 
 
 
 
Kala o fjäderfät
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: