hansemark.blogg.se

Lila och vitt

Kategori:

Åkte till Freo idag o mötte Christine. Vi gick i affärer, gick till Fremantle Oval o deras freo Dockers giftshop. Vi ville verkligen se ut som riktiga supportrar på lördag! Jäklar va folk det var där o handla. Vi köpte klistermärken man sätter på kroppen. Precis vad vi ville ha! Sen åt vi lunch o sen åkte vi till Supré. Där köpte vi lila shorts. Så vi ska ha dem och ett vitt linne på lördag. Twins! Nu är jag hemma o ligger i sängen i mina mysekläder. Känner mig superhängig. Såå förkyld! :(
Imorgon jobbar jag på förmiddan sen kommer Christine hit o så ska vi fixa oss. Sen är det fest hos dem i Atwell. Sen ska hon sova hos mig o på lördag börjar finalmatchen redan 12:30 så jag kommer direkt fixa mig o sen ska vi gå hem till henne. Matchen ska vi se hemma hos hennes australienska tjejkompis Sarah. Ska bli så grymt!! Ser så mycket fram emot den här helgen, ska bli så kuuuuul
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: