hansemark.blogg.se

Lonely

Kategori: Perth

Idag har jag inte gjort så mycket! Pam har varit här. Jag fick ett paket från syrran på morgonen men var ute på promenad då så fick skjuts sen av Pam till the postoffice men då hade inte paketet kommit dit än.. Får hämta det imorgon! Sen började det storma som fasen! Pam va snäll o tog Stella till acrobatics så vi slapp gå ute i det. Huvaligen. Var verkligen som nån bara tömde ut en hink vatten.Imorgon ska jag till Garden City med en tysk tjej o nya tjejen som ska vara aupair i Saras familj. Hon är också svensk. Och från Karlstad tror jag, kul med en till värmlänning!! Imorgon åker Sara. Kommer vara så tomt! Hon va ju här när jag kom så hon fanns ju alltid här. Vi hade ju kontakt innan jag kom hit. Nu ska jag vara här i 6 månader utan henne. Känner mig typ ensam.
Sara förstår den här bilden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: