hansemark.blogg.se

Mycket

Kategori: Perth

Idag har jag gjort mycket! Åkte till Garden City redan vid 9 för att möta Birte. Vi kollade lite affärer. Sen kom Lisa dit, tjejen som är ny aupair i Saras familj. Vi gick runt o kollade i affärena o pratade. Jag hittade äntligen nya ballerinaskor, var hål på mina.. Sen köpte jag en likadan långklänning som den svarta häromdagen fast i grått. Älskar den. O några fina ringar. Sen åt vi sushi till lunch, mums. Sen åkte jag o Lisa till Freo, Birte va tvungen att hämta sitt värdbarn på skolan. Jag o Lisa fikade på San Churro, ett café med massa goooda chokladsaker! Sen promenerade vi runt massa. Jag lekte guide o visade henne allt det viktiga. Jättetrevligt! Efter att vi skiljts åt åkte jag o hämta mitt paket från syrran. Kom hem samtidigt som resten av familjen. Alla va lika nyfikna på paketet så vi öppnade o blev överlyckliga över "dippinnehållet" ! De hade skickat huuuur mycket dippmixer som helst! Jag o Stella kastade oss in i bilen o åkte o köpte gräddfil o chips, sen var det chips o dipp fest. Familjen var ute i parken ett tag o jag lagade mat åt barnen. Sen kom Jake o hämtade mig så åkte vi hem till honom o hälsade på deras nya valp som de hade fått bara dagen innan! SÅÅ söt! Nästan lika söt som Solo var som bebis.. Så liten, lurvig o gossig. Sen kollade vi på en skräckfilm o sen fick jag skjuts hem.
Nu ska jag sova.
 
drack den här choklad och jordnöts milkshaken. mmmmhmmmmmmm
 
snodde den här bilden av Lisa som hon tog på mig på Fremantle beach ( http://lisagrasberg.blogg.se/ )
 
 
goooooosii

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ja visst hade jag fått till det med dippen?! :-) Vad ditt hår har växt! Tvättar du med anabolasteroiderschampo? Milkshaken ser sååå god ut - vill ha! Vad heter vovven? Ser ut som en liten hårboll, hihi.
    Puss o kram <3<3<3

    Svar: Har gödningsmedel i håret ;) Ja vi måste gå till det caféet när ni kommer! Vovven hade inte fått något namn än.. Men det skulle nog bli Eva. Hon va så söööööt. Puss <3<3<3
    izzi

    2013-09-17 | 22:20:25

Kommentera inlägget här: