hansemark.blogg.se

Young and wild

Kategori: Perth

Vilken crazy helg. Jag är helt slut.
I fredags jobbade jag lite. Sen åkte jag hem till Sara. Det var jag, Sara, Natalie, Emma och Johanna. Vi gjorde oss i ordning, åt nachos, lekte lekar och drack. Jättekul! Sen åkte vi in till stan och gick på en klubb i Leederville. Sen åkte vi in till Northbridge o gick på typ en sportsbar. Fullt med folk där. Vi hittade ett gäng skitroliga killar som vi dansade med. En kille hade hawaiiskjorta o skulle dansa bugg med oss hela tiden. haha random. Sen åkte jag med hem till Sara, jag åt det som va kvar av tacosen, sen sov jag som en prinsessa
Igår va jag så trött. O det var verkligen skitväder. Jag åkte hem iaf, sov några timmar. Sen gjorde jag mig iordning supersnabbt o åkte in till Freo för att möta Karin. Vi hängde runt lite. Visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen.. Tillslut mötte vi upp Emilia som hade varit på dejt. Vi drog till Newport, sen mötte vi några kompisar till dem. Vandrade runt mellan klubbarna. Slutade tillslut med att alla tog en taxibuss hem till killarnas hus. De bodde allihop i ett skitstort jättefint hus utanför Freo. Där va allt bara crazy. Jag o Karin fick iaf en hel säng för oss själva. Men vi väcktes vid typ 8 av att en kom in o satte på blinkande partylights o musiken på högsta volym. Herregud. Vi fick skjuts hem till Emilia o där bara dog vi. Vi åt frukost på Red Rooster (typ mcdonalds fast bara kycklinggrejer. Jättegott är det där). Sen låg vi i sängen hela dagen. Jag kom hem typ sju, fick middag o kollade lite på film med familjen. Nu har jag duschat o ligger i sängen. Kommer sova gott inatt :)
Väldigt rolig helg! Mycket skratt, alkohol (förlåt mamma), underbara vänner o roliga nya vänner. 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    hmpf.... ;)

    2013-09-15 | 20:29:13

Kommentera inlägget här: