hansemark.blogg.se

Christmas day

Kategori: Perth

Jul firade vi tillsammans med hela familjen! Karins föräldrar var ju här, Andrews föräldrar kom, hans bror o hans barn. Vi började dagen med att åka till stranden o bada. Vääääldigt ovantligt julfirande för mig.. Det var ungefär 28-30 grader ute. Sen åt vi jullunch hemma. Det var skinka, kalkon, oliver, potatisgratäng, sallad, grillade räkor, lax. Det blev flera svenska influenser just eftersom min familj är halvsvensk. Men det var mycket gott! Sedan öppnade vi paket. Jag fick biljett till Future Music Festival, en tidning o presentkort. Jätteglad blev jag! Sen hängde vi på balkongen, barnen lekte med sina presenter o sen pratade jag lite med mamma. Somnade väldigt gott den kvällen!
Visst saknade jag hemma liite, men jag hade verkligen en jättebra jul. Maten var god, bra presenter, jättetrevligt sällskap. Det var en kul upplevelse och jag mådde verkligen toppen hela den dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
väldigt nöjda barn
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härliga bilder! 😍

    2014-01-16 | 19:22:33

Kommentera inlägget här: