hansemark.blogg.se

Hachiko

Kategori: Perth

Har nyss sett på filmen "Hachiko. A dogs story." Sorgligaste o finaste filmen jag sett.. Saknar Solo sååå otroligt mycket nu o vill bara hem o krama honom NU. Längtar så mycket efter att få träffa honom igen! Jag har verkligen världens bästa hund där hemma. Min kompis <3
 
 
 
 
Annars då.. I onsdags var jag o barnen i Garden city. Såg på bio, "Free birds" sjukt rolig. Sen åt vi lunch, gick runt o så. Bra dag! Igår städade jag huset. Sen var jag hos Albin o såg på film. Idag va jag o Kat på skönhetssalong. Sen handlade vi lite för att ha filmkväll. Blev dipp och grönsaker o så såg vi på "Hachiko" som sagt. Båda två grät floder... Nu ska jag försöka sova. Har vänt lite på dygnet nu o det är inte bra. Imorgon ska jag sola o ta det lugnt hela dagen! Kommer bli gaaaaalet på söndag så vilar inför det. Ni får höra mer sen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: