hansemark.blogg.se

Uppdate på januari

Kategori: Perth

Hejhej. Såå tänkte göra en snabb genomgång från tiden som jag inte bloggat. (ingen ordning direkt på allt..)
Efter jul så åkte jag tillbaka till Perth för att fira nyår. Gjorde det tillsammans med fina vänner, god mat och dans. Jättebra nyår trots att jag inte fick se några älskade fyrverkerier! Jag har även varit tvungen att säga hej då. Både Emilia och Karin har flyttat till andra sidan Australien. SÅ himla tråkigt. Saknar dom fruktansvärt mycket. Har även lämnat en till bakom mig vilket var väldigt tråkigt. Hatar avslut så det har varit jobbigt. Katrin har flyttat in. Hon var aupair här innan mig. Vi har blivit riktigt bra kompisar! Det har blivit fest, shopping i city, filmkväll, sunday session, mycket prat o nya planer. Har fått träffa massa av hennes kompisar också vilket har varit kul. Tycker det är jättekul att hon bor här också. Jag har spelat kubb med en helt gäng svenskar o några australiensare. Det har varit fruktansvärt varmt. 44 grader var det en dag. Galet!! Man kunde inte andas, var som en bastu ute. O sen har det legat på minst 35. Barnen har school holidays. En dag var vi i Fremantle på timezone. Älskar det stället! Var på WA maritime museum i freo en dag med Karin o hennes värdbarn. Stella har fyllt 12 år. Vi bakade världens coolaste tårta. Fick träffa Emilias föräldrar när de var här. Var i subiaco o åt middag på en indisk restaurang. Det var sjukt starkt men gooott! O trevligt sällskap med girlfriends. Har sett vilda delfiner ungefär 10 meter ifrån mig i havet. Otroligt häftigt.
(har väl typ fått med det mesta)



















Kommentarer


Kommentera inlägget här: