hansemark.blogg.se

Sammanfattning igen

Kategori: Perth

Eftersom jag inte bloggat på en månad o nu skrev om Darwin så får jag väl berätta vad jag gjort sedan vi var där.
Jag och Kat har börjat träna boxning, det är skitkul! Vi går även promenader o äter nyttigt.
Jag har spelat brännboll. Vi är ett gäng som gör det varje torsdag o det brukar komma lite nya varje gång, riktigt roligt.
Jag har åkt jetski!! Såå kul men var också livrädd haha
Jag har festat, såklart.. Väldigt mycket..
Träffat nya vänner o varit på hemmafester o även följt med Kat till folk hon känner.
Shoppat. Men inte så mycket, har varit riktigt duktig den senaste tiden.
Hängt med kompisar.
Fyllt år! 21! Hade världens bästa födelsedag.
Har haft SJUKT ont i en visdomstand. Kunde inte äta eller sova på nätterna. Men som tur är har det gått över nästan helt nu o jag har en tandläkartid direkt jag kommit hem till Sverige.
Gått på bio o kollat på "Are we officially dating?" Go rulle!
Allt det vanliga man gör i ett såhär varmt land. dvs solat, badat o njutit.
Det har varit Future Music Festival. En till festival med housemusik som den (Stereosonic) jag var på innan. Massa sjukt bra musik, ascoola uppträdanden, konfetti, folk överallt det var verkligen heeeelt packat, härlig stämning o kompisar. Väldigt bra dag!
Varit på Ikea. Jag o Kat äter typ en kaviartub i veckan så måste dit o köpa haha
Jag har provpackan min resväska och börjat inse att jag åker härifrån nästa vecka.
 
 
Kan fortfarande inte få över bilder från mobilen till datorn.. så gör ett till inlägg från mobilen med bilder!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: