hansemark.blogg.se

Sista

Kategori: Perth

Idag var min sista dag. Imorgon åker jag. Jag var inne i stan (o det var ju tisdag. kändes perfekt att min sista dag i stan va en tisdag. men sakna min Sara) köpte lite presenter till dom hemma. Kat var med o Albin kom för att säga hej då. Hela dagen gick utan att jag kände något speciellt egentligen. Sen packade jag och Karin lagade 'sista måltiden'. Då, efter förrätten, så fattade jag. Nu fattar jag. Hade skrivit brev till familjen o ett var åt barnen o när de läste dom så bara förstod jag. Imorgon åker jag. Imorgon är inte detta mitt hem längre. Imorgon är inte det här mitt liv längre. Jag ska lämna det här. Min andra familj och mina vänner. Det här landet o den här staden. Jag kommer inte vara här längre. Det är så overkligt. Kommer sakna allt så fruktansvärt mycket. Men ändå känner jag mig redo för att åka vidare. Bali kommer bli awesome och det ska bli underbart att träffa alla hemma igen o sen väntar nya saker. Det kommer bli bra. Jag är så glad att jag åkte hit. O jag är evigt tacksam till min värdfamilj. Jag är lycklig.






Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vi är glada över att du är redo för nya uppdrag! Välkommen hem!!! 😍😘 ❤️

    2014-03-18 | 19:33:42
  • Birgitta säger:

    Välkommen hem till Sverige!

    2014-03-18 | 20:51:26

Kommentera inlägget här: