hansemark.blogg.se

God jul!

Kategori: Taiwan

Update: jaha jag trodde att jag hade publicerat det här inlägget men hade visst lagt det i utkast... hehe sorry :(
 
Goooood juuuul allihopa! :D
Världens bästa dag! Vi myser riktigt ordentligt :) Såklart började vi dagen med att öppna våra julklappar hihi. Vi kunde inte låta bli dom! Jag fick en jacka, bok, ljusstake, pengar, armband, godis, tavla, smink. Jättefina och bra grejer, är så nöjd! TACK alla <3 vi drack glögg, julmust och åt mackor med köttbullar o rödbetor till frukost. Och lite choklad också såklart! Efter det så tog vi oss en promenad till Chiang Kai-Shek. Där gick vi runt lite, kollade i muséet, matade koifiskarna. Supermys! Vi myste lite hemma o kollade på På spåret o sen var det dags att fixa oss. Vi mötte upp massa kompisar o åt julmiddag på On tap. Det var som en amerikansk julmiddag men väldigt gott!! Sen gick vi ut på en bar o satt där o drack några drinkar. Dom andra skulle ut men jag och Victor gick hem :) tycker inte julafton är en partydag?? Vill bara mysa! :)
Har haft så mycket hemlängtan de senaste veckorna ska jag erkänna. Men julafton gick bra. Har ju Victor o han är ju min familj <3 men det har inte varit någon julstämning alls o DET saknar jag. Men har massor av jular framför mig som kommer innehålla massa julstämning, tradition och mys! :) Så tycker faktiskt det är lite kul och intressant med att fira annorlunda. En jul kan jag offra liksom ;)
Är iallafall väldigt nöjd med min julafton. Fick fira med Victor, äta gott och fina paket!
 
Årets "julgran"! Jättefint va ;)
 
Tomten!
 
 
 
Mmmm!
 
Kalkon, köttfärslimpa, potatis, brysselkål o grönsaker, korv, sås, tranbärsgele, potatismos. Mmmm!
 
Hela gänget!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja jag har funderat på varför du inte lagt upp något om julfirandet 😉
    Puss och kram

    2015-12-31 | 10:40:21

Kommentera inlägget här: