hansemark.blogg.se

Mellandagarna

Kategori: Taiwan

I mellandagarna har jag typ inte gjort någonting! Har bara latat mig.. Vi kollade på alla sex av de gamla Star Wars filmerna för vi skulle gå på bio o se nya Star Wars! Kan numera kalla mig själv Star Wars nörd... och Victor är ännu värre! Han har blivit helt fast i Star wars ;) men den nya filmen var väldigt bra! Sen har jag shoppat lite typ. Vi var inne vid 101 en kväll. Jag har kollat på en säsong av American horror story.. asså Victor o alla går ju i skolan som vanligt. O jag har ju slutat skolan så nu är jag minst sagt lite uttråkad om dagarna.. Så tyväre har jag ingenting intressant att berätta om. Förutom vädret då, vädret är ju alltid intressant att få reda på. Temperaturen ligger runt 17 plus o det regnar lite nån gång varje dag. Tråkväder alltså. Allt är tråkigt. Typ. 
 
Min nya kärlek
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: