hansemark.blogg.se

Min mages fyra stadier

Kategori: Taiwan

Min mage har fyra olika stadier asså.
1: inte hungrig. 2: sugen på något. 3: hungrig så att jag inte kan bestämma mig vad jag ska äta för vill ha allt. 4: så hungrig så att jag inte kan bestämma mig vad jag ska äta för vill inte ha något. I stadie 4 är jag verkligen inte rolig att ha o göra med. Är en 4 nu o ligger i sängen medans Victor lagar köttfärssås och makaroner. När jag var i stadie 3 förut så lyckades jag tillslut bestämma mig om att det var köttfärssås och makaroner jag ville ha. Har levt på läsk sedan klockan 15:30 (22:18 nu). Stackars sjuka, hungriga, ensamma mig. När man ligger hemma sjuk så behöver man mamma asså!! Hur gammal man än är, man vill att mamma ska vara hemma o pyssla om en. Så äre!
 
 
Nu precis blev klockan 22:22 o jag önska mig att maten ska bli god.. svältande tjeeej
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Lilla gumman 😢 Det är synd om en lite sjuk flicka 😉😍😘
    Har Victor lurar på sig för att slippa höra på dig när du beklagar dig? 😳 puss o kram

    2015-12-15 | 23:26:05

Kommentera inlägget här: