hansemark.blogg.se

Musikvideoinspelning

Kategori: Taiwan

Igår vid 17:30 ringer plötsligt Felicia o ba "jag har ett jobb åt dig, dom vill ha blonda tjejer till en musikvideo om två timmar! Vill du med?" OK?! Tänkte jag som låg i sängen superofräsch o småsjuk men jag tackade ja. Hoppade in i duschen, sminkade mig, bestämde kläder och åt i panik o sen bar det iväg. Vi var på en nattklubb inne i stan o filmade. Vi skulle bara stå i baren o låtsas vara ute på en festkväll o se glada ut o digga musiken. Tror jag iaf, de pratade bara kinesiska o gav oss ingen direkt feedback så vi måste ju gjort rätt hah... två timmar var vi där och fick $1000 så var ju värt! Kul grej :)
 
MEN när vi gick där ifrån mådde jag sååå dåligt. Asså fy va sjuk jag kände mig. Kom hem o åt en macka, drack te och sen sov jag jättedåligt. Idag mår jag BAJS. Har ont i hela kroppen, huvudvärk, ont i halsen, jättesnorig, nyser hela tiden, kliar i svalget, ont i bihålorna, trött och äcklig. Usch. Det är verkligen inte kul alls att va såhär sjuk. Tyck synd om mig.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ojojoj stackars stackars dig!!!
    Inte kul alls att vara sjuk. Vi måste verkligen kört slut på sig när vi var på besök :(
    Fast det var ju en annorlunda upplevelse att vara statist på en inspelning, antar jag :)
    Krya på dig sötnos!
    Puss och kram

    2015-12-15 | 10:57:55

Kommentera inlägget här: