hansemark.blogg.se

Beautiful day

Kategori: Taiwan

Igår hade jag ett sånt där moment då jag förstod hur lätt det är att ta saker för givet. Har varit här i tre månader nu och det blev fort en vana. Men det får inte bli så. Får inte glömma bort att uppskatta mitt liv. Att jag bor i Asien, att alla talar och skriver på kinesiska, vädret, naturen, maten, kulturen. Allt. Jag får inte glömma bort hur häftigt det faktiskt är. Igårkväll gick jag en lång promenad i området. Var varmt så bara njöt o kollade på allt och var lycklig. Älskar den känslan.
Idag var det jättefint väder. Blå himmel, lätta vindar och 31 grader. Jag hängde på taket och läste bok. Sen kollade jag på solen gå ner. Sånt också som man bara får njuta av.
 
Stora krukor med julstjärnor. Så fint o lite julkänsla! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kom ihåg att uppskatta det ni har!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skönt att du har förmåga att stanna upp och njuta av livet och det fina som finns runt omkring 😍👍😚🌹🎂🎁🐕🐈👗💄👜👠🍧🍹☕🍬🍭🍣🍏🌳🍓🍉🌞⛄❄🌜🌈👫🎅💅💆💖👌

    2015-11-06 | 07:11:44
  • Elin säger:

    YEY äntligen 😃 Njut massa massa 😘😘😘

    2015-11-07 | 01:30:29

Kommentera inlägget här: