hansemark.blogg.se

Hatar engelska 7

Kategori: Taiwan

Sitter här nu o gör mina läxor i engelska 7 som jag pluggar på distans. Behövde bara få ur mig lite ilska. Jag HATAR engelska 7. Hatar Hermods novo också. Det här är inte engelska ju, det är typ filosofi eller psykologi? Lär mig ju inte engelska utan ska läsa dikter och analysera dom. Jaha, jag vet väl inte vad människan menar med att han känner sig som "a daisy on a windy field". Fråga honom. Och nu ska jag låtsats att jag jobbar på en resebyrå och ska lägga fram ett förslag om att vi ska erbjuda resor till något historskt ställe. Jag ska sälja in det. Jag ska inte lära mig att bli säljare?? Jag vill lära mig engelska. Nu måste jag googla upp nån jäkla historisk plats o hitta på massa anledningar till att åka dit. Orka? Nej. Usch, så himla omotiverad till det här. Hermods hemsida är så dåligt utformad också. IN MY OPINION. Okej, det var all ilska jag ville få ut. Tack för mig. Eller ska jag kanske skriva Thank you.
 
I ett försök att lätta upp stämningen i det här inlägget bjuder jag på den här bilden.
Töntarna skulle såklart vara med o "hjälpa mig" att sätta ihop en ikeabyrå.. Nu är jag ungefär lika måttligt road som de ser ut där.
Saknar dom
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Keep calm and carry on! 👍😜😍

    2015-11-02 | 10:30:46
  • E säger:

    Pluggar via distans så vet hur det känns. Hatar också novo. Stängs ner så fort man varit utloggad en liten stund eller internet strular. Så bara försvinner allt man gjort, ALLT! Och öppnar upp tio tusen sidor på ens dator. Blev så arg på det nyligen att jag sökte på det för att se om någon annan kände som jag.
    Tack och lov, jag är inte ensam!

    2016-02-11 | 15:42:58

Kommentera inlägget här: